top of page

⭐⭐⭐⭐⭐

"Stort tack för att du fotograferade vår Anakin, vi älskar varenda bild du tog!

Vi kan varmt rekommendera Danielle då hon är en fantastisk fotograf som tar skickliga och vackra bilder. Hon hade roliga och bra idéer samt ett otroligt tålamod med vår tjej som endaste satt still några sekunder innan det blev bus. Danielle lyckades fånga alla hennes bästa sidor på bild på ett mycket proffsigt sätt."  - Annabelle och Anakin

⭐⭐⭐⭐⭐

" Helt fantastiska bilder Danielle tog på mina två hundar. Den ene hunden vildare än den andra😅 men Danielle var så lugn och tillmötesgående så hela upplevelsen blev så bra! Stort tack och hoppas vi kan göra om detta📸❤️"  - Johanna, Lo & Messi

⭐⭐⭐⭐⭐

" En riktig proffs fotograf! Lugn och duktig med hundar och super duktig. Rekomenderar varmt!" - Gunilla och Zäpo

⭐⭐⭐⭐⭐

"Så himla duktig, lugn och tålmodig. Att fånga min Roxie är inte lätt pga rädsla men det lyckades och blev så himla fint. Jättefina bilder!" - Camilla, Nova & Roxie

bottom of page